то і ремонт автомобілів реферат
Сайт знакомит с организацией технического обслуживания и текущего ремонта наиболее распространенных марок отечественных автомобилей, содержит основные сведения о допусках и посадках; в нем освещены основные виды работ, выполняемых при обслуживании и ремонте, включая вопросы сборки и испытании автомобилей после ремонта. Основные неисправности и техническое обслуживание дополнительного оборудования. Ремонт автомобиля. Ремонт автомобиля. Система, виды и организация ремонта. Система, виды и организация ремонта. Система и виды ремонта. Система и виды ремонта. Капитальный ремонт.
3.1. Розрахунок виробничої програми по ТО і ремонту автомобілів. 3.1.1. Вибір і коректування нормативної періодичності ТОї пробігу до КР. У загальному випадку нормативний пробіг автомобіля до КР і періодичність ТО - 1 і ТО - 2 визначаються по формулі: , [1]. де -нормативна періодичність ТО i - го вигляду, км ; ; ; , де , , , - відповідно число КР, ТО1, ТО2, ЩО і Д на один автомобіль за цикл. Розрахунки за визначенням числа дій на один автомобіль за цикл зводимо у таблицю 3.2. 3.1.3. Визначення числа ТО на один автомобіль і весь парк за рік. Річне число дій на один обліковий автомобіль і весь парк автомобілів однієї моделі складе [1]: на один обліковий автомобіль.
· ТО і ремонт автомобілів. Кожній із названих систем властивий свій процес функціонування. Взаємозв'язок цих процесів визначається спільною метою і наявністю одного об'єкта експлуатації — автомобіля, який у кожній функціональній системі розглядається під своїм кутом зору. Керування процесами функціонування системи визначається відповідними стратегіями: комерційної експлуатації, технічної експлуатації і ТО та ремонту. При формуванні системи ТО і ремонту рухомого складу головну увагу звертають на режими ТО і ремонту (кількість видів обслуговування, періодичність, перелік і трудомісткість робіт).
Введение. технологический ремонт автомобиль. Роль автомобильного транспорта довольно велика в народном хозяйстве и в вооруженных силах. Автомобиль служит для быстрого перемещения грузов и пассажиров по различным типам дорог и местностям. Техническое обслуживание, в отличие от ремонта, носит профилактический характер. Необходимость в проведении технического обслуживания обусловлена в первую очередь элементарными законами физики. Во время эксплуатации автомобиля происходит его износ. Рано или поздно техническое состояние любого автомобиля изменяется в худшую сторону.
Текущий ремонт должен обеспечивать гарантированную работоспособность автомобиля на пробеге до очередного планового ремонта, причем этот пробег должен быть не менее пробега до очередного ТО-2. В случае возникновения отказов выполняют неплановый ТР, при котором заменяют или восстанавливают детали и сборочные единицы в объеме, определяемом техническим состоянием автомобиля. Капитальный ремонт должен обеспечивать исправность и полный (либо близкий к полному) ресурс автомобиля или агрегата путем восстановления или замены любых сборочных единиц и деталей, включая базовые. Базовой называют деталь, с
При ТО та ремонті автомобілів за технічним станом з контролем рівня надійності машин, елементи рухомого складу експлуатують без обмеження ресурсу до відказу. Фактичний рівень надійності елементів автомобілів (наприклад, параметр потоку відказів) не повинен перевищувати встановлений верхній стати-стичний рівень. Щоб застосовувати цей метод, треба чітко організовувати систему збирання та обробки інформації про відкази та несправності елементів автомобіля на АТП. Проведення ТО та ремонту автомобілів за технічним станом із контролем параметрів технічного стану їх елементів дозволить значно зменшити витрати на ТО та ремонт рухомого складу в АТП.
Каждый из вас, если не катался на нем, то, по крайней мере, не раз видел проезжающего мимо велосипедиста. Функцию двигателя при езде на велосипеде выполняет сам велосипедист. Через цепь (трансмиссия) вращение от педалей передается на колесо (ходовая часть). Для выполнения поворотов и остановок служат руль и тормоза велосипеда (механизмы управления). Включая свет в лампах, чтобы вас видели в темное время, вы используете электрооборудование. А если на улице дождь, то возьмите с собой зонтик (шутка), вместе с рамой велосипеда они составят кузов. Как правило, будущие водители на первое место по ва
Для проведення технічного обслуговування і ремонту автомобілів в АТП є майстерні з певними виробничими підрозділами, що забезпечують вчасне виконання вищезгаданих робіт. У майстерні АТП в наявності є зони ТО-1, ТО-2 і поточного ремонту; відділення: моторне, агрегатне, зварювальне, мідницьке, шиноремонтне, ремонту паливної апаратури, слюсарно-механічне, ковальсько-ресорне, акумуляторне. 1.1.2 Склад парку і режим його експлуатації. На основі даних переддипломної практики приводимо таблицю рухомого складу парку і режиму його експлуатації.
реферат. 4. Технічний стан автомобілів. Вплив технічного стану автомобілів на кількість викиду токсичних речовин залежить від двох основних причин -- порушення складу горючої суміші та її запалювання. При тривалій експлуатації автомобіля регулювання двигуна та його систем з різних причин значно змінюється і спричинює підвищений вміст CO і СН у відпрацьованих газах. Викид токсичних речовин у відпрацьованих газах під час експлуатації внаслідок зміни технічного стану карбюратора, підвищення гідравлічного опору повітряного фільтра, відкладення нагару на стінках камери згоряння і порушення зазорів
Спеціальності 190205, 190605, 198 сторінок, весь курс предмета.Раздел 1: Технологія капітального ремонту машин: Загальні понятія.Схема технологічного процесса.Пріемка машин і агрегатів в ремонт і зовнішня мойка.Разборка машін.Мойка і очистка деталей.Контроль і сортування деталей. Комплектування дета
Дипломная работа: Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. Рефераты. Транспорт. Таблиця 2.2 − Прийняті коефіцієнти корегування нормативів. Возможно вы искали - Реферат: Организация размещения и экскурсионного обслуживания. (2.1). Для ЗИЛ-431410. Последние рефераты. Курсовая работа: Полные системы булевых функций. Остальные рефераты. Реферат: Маркетинг на рынке услуг. Маркетинг как функция управления. Остальные рефераты. Реферат: CocaCola Essay Research Paper CocaCola CompanyFrom our. Остальные рефераты.
Вибір методів організації технологічних процесів ТО автомобілів. Характеристика необхідної технологічної документації. Визначення вартості основних засобів виробництва. Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. 0cm 5.4pt;height:3.0pt;">0,45 0,45 55 55 Шафа 1. 0,2 0,2 48 48 Стелаж секційний 1. 0,6 0,6 380 380 Стіл для зварювальних робіт 2228 1. 1,1 1,1 500 500 Технологічне оснащення Комплект інструменту слюсаря П-31 1 40 40. Зварювальне відділення АТП є одним із основних технологічних підрозділів технічної служби, від роботи якого в значній мірі залежить ефективність діяльності всього комплексу ТО і ремонту.
Быстро. Электронная книга по ремонту доступна сразу после оплаты. Удобно. Автомануал в формате pdf можно читать на любых устройствах. Качественно. Все электронные книги полностью соответствуют печатному изданию. Новые книги по ремонту. 2448 руб. 2693 руб. Toyota Fortuner с 2015 года. Руководство по ремонту и эксплуатации. 2730 руб.
Рефераты. Вопросы. Транспорт / Дипломная работа: Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. Дипломная работа: Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. 1. 1. 2.1.3 Розрахунок прийнятих нормативів з ТО і ремонту.
Мета ТО та ремонту транспортних засобів та їх складових — підтримання їх у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик при використанні, зберіганні або утриманні протягом періоду експлуатації (ст. 22 Закону № 2344). Давайте ж розберемося, що законодавство має на увазі під ремонтом і ТО транспортних засобів. Що стосується податкового обліку витрат на ТО, ремонт і поліпшення автомобіля, то на цьому полі потрібно грати за бухобліковими правилами. Адже з 01.01.2015 р. об’єктом обкладення податком на прибуток став бухгалтерський фінрезультат. При цьому високодохідники обов’язково (малодохідники — за бажанням)* коригують його на різниці (п.п. 134.1.1 ПКУ).
Она изучает основы рациональной организации технического обслуживания (ТО) автомобилей, общие направления его развития в ближайшем будущем, основные нормативы ТО и их корректирование под конкретные условия станций технического обслуживания (СТОА), технологии технического обслуживания автомобиля в целом, его отдельных агрегатов и систем. Большое внимание в этой дисциплине уделяется вопросам безопасности труда при проведении ТО автомобилей и охране окружающей среды, а также современному оборудованию для диагностирования агрегатов и систем автомобилей при их техническом обслуживании.
Ремонт автомобилей. Тип работы: Курсовая работа. Техническое обслуживание и текущий ремонт электрооборудования автомобилей. Расчет АТП на 200 автомобилей. Техническая эксплуатация автомобилей. Технология ремонта автомобилей. Перевод автомобилей в АТП с ЗИЛ на КАМАЗ. Особенности организации ТО и ТР автомобилей. Организация обучения вождению автомобилей. Лабораторные работы.
Каждый из вас, если не катался на нем, то, по крайней мере, не раз видел проезжающего мимо велосипедиста. Функцию двигателя при езде на велосипеде выполняет сам велосипедист. Через цепь (трансмиссия) вращение от педалей передается на колесо (ходовая часть). Для выполнения поворотов и остановок служат руль и тормоза велосипеда (механизмы управления). Включая свет в лампах, чтобы вас видели в темное время, вы используете электрооборудование. А если на улице дождь, то возьмите с собой зонтик (шутка), вместе с рамой велосипеда они составят кузов. Как правило, будущие водители на первое место по ва
Техническое обслуживание і ремонт легковых автомобілів. Надежность автомобіля, плани, методи та организация. Технического обслуговування і ремонта. Зміна технічного стану автомобіля у процесі експлуатації, поняття надійності. У процесі експлуатації автомобіля внаслідок на нього цілого ряду чинників (вплив навантажень, вібрацій, вологи, повітряних потоків, абразивних частинок потрапляючи на автомобіль пилюці й багні, температурних впливів тощо. п.) відбувається необоротне погіршення його технічного стану, що з изнашиванием і ушкодженням його деталей, і навіть зміною низки їхніх властивостей (пр
Для проведення технічного обслуговування і ремонту автомобілів в АТП є майстерні з певними виробничими підрозділами, що забезпечують вчасне виконання вищезгаданих робіт. У майстерні АТП в наявності є зони ТО-1, ТО-2 і поточного ремонту; відділення: моторне, агрегатне, зварювальне, мідницьке, шиноремонтне, ремонту паливної апаратури, слюсарно-механічне, ковальсько-ресорне, акумуляторне. 1.1.2 Склад парку і режим його експлуатації. На основі даних переддипломної практики приводимо таблицю рухомого складу парку і режиму його експлуатації.
Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. ТО-1. (2.12). ТО-2. (2.13). СО. де Кв − коефіцієнт виконання ТО і ПР в експлуатаційний час, який залежить від режимів роботи виробничих підрозділів (таблиця 1.2). З метою забезпечення більш реальних значень коефіцієнта технічної готовності автомобілів приймаємо Кв=1,0. Для ЗИЛ-431410 ; Для ГАЗ-3307
Під час ТО і ремонту автомобіля із знятими колесами вивішеного на домкратах, талях і кранах: дозволяється приступати до роботи тільки після встановлення автомобіля на підставки (козли), причому під незняті колеса мають бути підкладені упори. Металеві підставки мають бути міцними і надійними. При обслуговуванні акумуляторної батереї, серйозну небезпеку становить сірчана кислота.
Організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів. 1.4pt 0cm 1.4pt;height:3.0pt;">0,45 3,0 10,9 3,7 КамАЗ-5320 4000 16000 300000 0,43 0 0,75 3,4 13,8 6,7. Примітка. Згідно ВНТП – СГіП – 46.16 для легкових і вантажних автомобілів повнокомплектний капітальний ремонт не передбачений і тому для них простій в КР , а пробіг до капітального ремонту приймаємо як міжремонтний цикл. 2.1.1 Прийняті коефіцієнти коректування нормативів. 2.1.3 Розрахунок прийнятих нормативів з ТО і ремонту. Значення величин, які входять в розрахункові формули беремо з таблиць 1.5, 2.1, 2.2. 2.1.3.1Розрахунок періодичності ТО-1.Нормативна періодичність ТО-1
Узнать причину. Закрыть. Спеціальність "Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів". БКТБ НТУ. Загрузка Автовоспроизведение Если функция включена, то следующий ролик начнет воспроизводиться автоматически. Следующее. 274 Автомобільний транспорт - Продолжительность: 3:01 selebrien 276 просмотров.
Комментарии
Отправить комментарий